growingbelly

4e promenaden

Publicerad 2011-02-08 14:35:54 i Husdjur

Nu kom jag in och satte mig i soffan efter den 4e promenaden idag. Skulle nog ha kunnat gått ut flera gånger till men ibland hinner hon sätta sig på tidningen.
Lite trött blir hon nog av att vara ute för hon kommer lite sakta och tittar frågande på mig och hoppar sedan upp i soffan. Nu ligger hon som en korv och sover vid mitt ben.
Jag tycker det är okej att hon är på soffan ibland som nu när hon är trött, men när vi sitter och fikar så får hon hålla sig undan, godtar inget tiggande. Kanske kan det vara konstigt för henne att inte alltid få vara på soffan, men hon förstår väl sen att när vi äter så är det ingen mening att försöka.
Hon börjar också förstå att lill B är våran "egendom" och inte hennes, hon får inte röra henne när hon leker på golvet.
Nog finns det en hjärna där inne ^;^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela