growingbelly

Ännu mera sorg

Publicerad 2011-12-02 23:25:33 i Allmänt

Mitt hjärta som fortfarande är trasigt och ömt, har nu blivit ännu mer tomt.
Livet går vidare men jag tycks alltid förföljas av elände och beslut som aldrig blir bra eller går som jag vill.
Kanske är det så just mitt liv var bestämt att det skulle vara.


Min lilla men stora hjälp att klara av livet och våga försöka leva vidare, den jag köpte när jag hade som mest sorg bor nu inte kvar hos oss. Min kära lilla varelse och underbara Chihuahua.
Det var flera veckor sedan han flyttade, och det gör ont än.
Det var inte alls för att jag tröttnat på något sätt, han var underbar, en räddare i nöden och en liten överlevare och kämpe.
Jag var tvungen. Och allt på grund av ett par som jag länge kännt ett stort hat för.

Nu är jag lite mera ledsen igen. Alltid finns saker att glädjas för, det finns det alltid. Som Bea, hon har hjälpt mig genom allt och fått mig att orka. Tur hon finns.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela