growingbelly

I morgon börjar det

Publicerad 2011-08-30 22:25:19 i Flytt

På torsdag är det flyttdax, men redan i morgon ska vi fylla bilen, sedan ska det panikstädas på kvällen och förmiddagen på torsdag. Nu är det kartonger överallt men jag är förvånad att det fortfarande finns tomma kvar...
Men då finns det ju i och för sig lite saker kvar att packa. Men kan det vara så det kommer bli någon kartong över. I så fall har vi slängt väldigt mycket saker. Mer än vad jag tror.

Konstigt nog längtar jag inte till flytten. Jag tycker faktiskt att det är ganska tråkigt och jag tror inte jag kommer trivas så bra. Jag vet ju redan innan jag flyttar att jag inte kommer bo där i resten av mitt liv. Vill bort ifrån stan då det inte är trevligt att ha barn här. Drömmen är att lämna Sverige och hitta ett fint hus där jag slår mig till ro resten av livet. Hoppas att drömmen blir sann inom några år.

Men tills vidare är det denna flytt som gäller. Jag hoppas jag kommer trivas i nya lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela