growingbelly

Ögonundersökning

Publicerad 2010-11-05 14:40:54 i Allmänt

Idag var vi med lilla B till sjukhuset för en ögonundersökning. Segt var det att sitta i väntrummet i en timme och fyrtio minuter!
Som tur är så är lilla B duktig på att sova i vagnen så hon sov hela bussresan dit, all väntetid, vaknade till på undersökningen men somnade om lika fort och sov hela bussresan till stan igen. Men på väg hem började hon gny lite av hunger.
Det blev i alla fall samma svar på undersökningen som sist, ingenting onormalt.
Nästa ögonkontroll är när hon är 4 år.
Stressad är jag om dagarna, det är svårt att hinna med, men idag känner jag att jag måste vila mig en stund. Det blev bara fem timmars sömn inatt, var ju tvungen att gå upp tidigt för att åka till sjukhuset så jag missade ett sovpass efter halv sju matningen. Hjärnan behöver nog lite mer vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela