growingbelly

Lite nytt

Publicerad 2010-11-20 00:01:22 i Allmänt

Blev en sväng till stan idag.




Och jag kom inte hem tomhänt. Började på den välbekanta garnaffären på Repslagaregatan.





Kom ut med diverse smånystan av virkgarn i olika färger till som nya ideérna jag har. Ska virka en mobil och en vagnleksak har jag tänkt.
8:- st kostade garnen



Sen blev det en sväng till Chlas Ohlson där jag köpte två rullar julpapper, snöre, en tavla som B ska få i julklapp och tre reflexer till vagnen.
På väg hem gick jag in på Lagerhaus och där hittade jag en jättefin korg med handtag som jag köpte.
Nu är alla garner samlade i korgen (tyckte korgen var stor och tänkte att jag inte skulle ha garn hemma så det fyllde halva korgen, men fel hade jag då korgen snabbt blev full)
Nu när garnerna står framme är det lättare att komma mig för att handarbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela