growingbelly

Magbild vecka 15

Publicerad 2010-05-08 19:40:40 i Allmänt

Detta är veckans magbild (vecka 15+7)
Jag tycker den ser mindre ut än förra veckans bild. Men magen stökar runt och ändrar sig hela tiden tycker jag.

Det där med att ha en midja och höfter är ett minne blott.
Men det som stör mig är att magen på kanske tre dagar har blivit lite mindre utåt men bredare åt sidorna, jag har gått från att vara helt uppblåst till manglad.
Den enda anledningen som jag kan komma på är att det är hudens och magens sätt att förbereda sig på att växa fort.

Den där konstiga känslan av att inte känna mig gravid har gjort att jag nu börjat tveka på om jag verkligen är det. Nu längtar jag bara efter att få känna ett tecken på levande intelligens inifrån magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela