growingbelly

Den lätta tiden verkar vara över

Publicerad 2010-06-30 22:10:49 i Vecka 23

Senaste dagarna har jag känt mig lite seg och idag har jag varit otroligt trött och seg i kroppen.
Det verkar som den lätta tiden är över.
Jag har klarat mig bra hittills och inte känt mig annorlunda på något sätt förutom att jag givetvis blir bredare framtill.
Dom senaste dagarna har det varit annlunda. Jag svettas mer, blir trött fort, hjärtat slår fortare fast jag inte gör något speciellt och jag käner ofta ute att jag inte får tillräckligt med luft när jag andas normalt utan jag får andas genom munnen istället.
Det räcker med några meter utanför hemmet så börjar jag dra in luft snabbare.
Än har jag väl inte blivit så tung tror jag sammalagt har gått upp 4 kg (kan ha fel) så det borde inte bero på det tycker jag.

Något konstigt har hänt med magen också. Ofta vid frukost eller middag bara efter någon tugga så försvinner hungern och jag blir lätt illamående.
Då väntar jag helt enkelt ut illamåendet och fortsätter sedan att äta.

Men jag tycker ändå att jag har klarat mig bra från mycket som man som gravid kan råka ut för.

Jag har även speciellt om kvället fått ett sug av en viss onyttighet, kanske inte bra men jag får väl försöka byta ut suget till frukt istället...
Nu tänkte jag se på tv... Jag köpte också tidigare under dagen den lilla syndiga onyttighet som jag nu tänker på, förmodligen slutar det med att jag äter upp den ikväll (^;^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela