growingbelly

Den inneboende som gör sig till känna

Publicerad 2010-06-12 23:32:14 i Vecka 20

Sista dagen på vecka 20.
Hittills har jag inte känt några rörelser som jag kan säga att det garanterat är det. Har känts lite udda i magen idag, men jag vet inte vad det kan vara. Kanske är det rörelser? Känner jag det igen så vet jag.

Idag hände något konstigt. Jag låg på sängen och kände lite på magen och under naveln var det som en ganska stor "knöl" det var hårt och kändes konstigt. Jag höll kvar handen, kanske för att jag funderade på vad det var.
Efter några sekunder försvann "knölen".
Senare kände jag runt igen och fann en mindre "knöl" och den försvann också efter ett litet tag.
Kanske var det så att det var den inneboende som sträckte på sig?
Kände runt senare och sa till "J" att känna men då fanns ingen knöl.

Äntligen så kanske det är den inneboende som gör sig till känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela