growingbelly

Skillnad mellan hand och fot

Publicerad 2010-07-10 23:15:29 i Vecka 24

Ultraljudet närmar sig och jag känner att oron kryper sig på. Jag har som tur är väldigt många glada och förväntansfulla tankar som snurrar runt men det finns ett antal tankar som "tänk om någonting är fel" och så vidare.
Men sparkar känner jag varje dag och det är ett gott tecken, förmodligen är h*n så stor som h*n ska vara också.

Nu bökar det i magen också, blogga får jag inte göra ifred.

Senaste veckorna så känner jag mer än att det bara "rör sig" jag känner skillnaden på en hand och en fot och buffar h*n med huvudet både känns det och syns.
Håller jag handen emot så buffar det på den, men det som är konstigt är att när "J" håller handen på magen där det sparkar så slutar det.
Men däremot när "J" pratar speciellt om kvällen så buffar det till.

Idag var det galet varmt ute. Vi tog en sväng till affären och det var hemskt ute, kändes som att man gick i en bastu.
När vi kom hem kollade vi termometern det var 33 grader! Fy fan
15 grader är lagom för mig!

Efter den hemska promenaden skulle jag bara "vila" ett tag det slutade med att jag somnade.
Jag blir trött av att vara gravid ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela