growingbelly

Twin Peaks

Publicerad 2010-07-01 23:28:24 i Vecka 23

Pust. Nu har jag lagt mig på sängen igen och väntar på små sparkar.
När vi åt middag förut fick jag tre sparkar som var väldigt otäcka. Det sparkade neråt (där) och det var inte det minsta behagligt.
Men världen är liten där inne och det måste väl utforskas och lekas i alla hörn som finns.

Jag är både nöjd och missnöjd med dagens packande. Jag fyllde 4 kartonger, samlade ihop en massa påsar med sådant vi inte ska behålla, rensade ur bakre boden och tillslut gick vi med allt skräp och kastade det. En fåtölj blev kastad också som vi inte orkar bära med oss under flytten. Den var varken skön eller snygg så då ansåg vi inte att det var någon mening att släpa med sig den.
Men trots allt packande och rensande så ser det inte bättre ut, eller ser ut som att något har blivit nerpackat.
Det är en ond cirkel.

Igår började twin peaks sändas igen. Jag tyckte väl inte att det var så spännande eller bra, men jag ska ge det en chans till ikväll.

....Hum... konstigt, verkar vara en trött en inne i magen, det har inte sparkat än. Men efter dagens sparkande så kan väl även den lilla människan bli utmattad ^^

Nu tänkte jag lägga mig ner och se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela