growingbelly

Ett kartonghelvete

Publicerad 2010-07-20 21:57:53 i Flytt


Mindre än en vecka till flytten och allt verkar stå stilla. Det är inte mycket som händer med packningen och jag förmodar att det kommer bli som den förra flytten att det blir panik packning två dagar innan och natten innan flyttdagen. Precis så som jag lovade mig själv att aldrig göra igen.
Men det blir garanterat så igen.
Men jag antar att hur mycket jag än halar och fördröjer så kommer flyttdagen komma ändå, färdigpackat eller inte. Just nu känns det inte roligt alls, men jag kommer nog tycka att det är skönt när det är över, att gå i den nya lägenheten och känna sig hemma (förhoppningsvis)
Dom första dagarna i det nya hemmet blir väl inte så rofyllda eller lugna men blir en del av kartongerna uppackade så känns det nog mer som hemma.
Ett till stort plus är att vi flyttar in i stan igen, nära och bra plus att man slipper betala dyra resor fram och tillbaka.
Det blir en omställning till det bättre!
Detta kartonghelvete är snart över och det välkommnar jag med öppna armar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela