growingbelly

En ny topp

Publicerad 2010-07-09 23:18:19 i Vecka 24

Kikade in på H&M och vilken besvikelse det blev när jag gick mellan hyllorna och tittade... Det fanns ju verkligen ingenting som var snyggt! Och dom fåtal tröjor som var mindre fula fanns givetvis bara kvar i storlek s.
Men jag kände lite att jag var tvungen att hitta något då inga av mina ordinarie kläder passar och jag inte har så många mamma kläder.
"J" försökte anstränga sig och kom och visade olika plagg han trodde jag skulle gilla.
Humöret blev betydligt bättre när jag har en stöttande sambo med mig.

Tillslut gick jag till provrummet med två tröjor "J" fick stå dörrvakt då det mitt på dörren är ett stort hål så man lätt kan se vad folk gör där inne, inte så kul när man byter om.
Försökte skynda mig så mycket som möjligt och jag beslöt mig för den enkla gråa toppen som satt bäst.
Kikade snabbt på behåar men jag fann ingen i min kupstorlek.
Får kika efter det någon annan gång (ganska snart)

Vecka 24... Ja snart vecka 30, känns som att det är en avslappnings vecka för mig, då borde allt gå bra.

...2 dagar kvar till ultraljud

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela