growingbelly

90 dagar kvar!

Publicerad 2010-07-31 10:48:50 i Vecka 27

Oj nu är det högst 90 dagar kvar till bebben kommer. Känns både långt och kort. En trygghet är att jag inte kommer att gå över tiden så det är inte mer än 90 dagar kvar.
I mitten av oktober tycker jag är lagom, men den bestämmer själv där inne när den vill ut.
Lite kul vore det om den kom på beräknade dagen 30:e oktober. Det är dagen innan min födelsedag.
Det blir många att fira i oktober.

Ja, 90 dagar kvar, det firar vi lite med att ta en fika senare. Det blir en varsin bulle, kanske inte det bästa rent viktmässigt, men vad gör det. En lördagsbulle kan man väl få unna sig. Om inte för att fira.

Jag skulle villja hitta på något idag men jag vet inte vad. Förmodligen stannar jag hemma och städar, packar upp och tar det lite lugnt.
Det har varit så mycket spring i flera veckor nu så idag ska jag nog ta det lugnt (lugnare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela