growingbelly

Vecka 31

Publicerad 2010-08-22 11:49:57 i Vecka 31



Start för vecka 31. Bara 68 dagar kvar. Högst nio veckor.
Ska snart fundera på att börja packa väskan som ska med till sjukhuset. Allt som kan packas ner i förtid tänkte jag packa ner. En lista med alla saker som ska med skrev jag för ett tag sedan som sitter i städskåpet, så jag ska börja bocka av listan lite smått.
Antar att även om jag skulle panikpacka den innan vi ska in så skulle jag hinna, men genom att börja packa den nu så kanske verkligheten sjunker in lite mer.

Kommentarer

Postat av: Anna B.

Publicerad 2010-08-22 17:19:30

Åja, några veckor till kan du allt åka på! :) Upp till 42 veckor är normalt och förstföderskor brukar överlag gå över tiden...

Var glad förresten om du lyckas gå minst 40 veckor så bebisens organ hinner utvecklas så mycket som möjligt + att h*n hinner lägga på sig i vikt eftersom h*n vid förra undersökningen ansågs vara liten. :)

Keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela