growingbelly

Så då ska jag gå hela förmiddagen och se ut som en alien...

Publicerad 2010-08-25 23:33:10 i Allmänt

Klockan ska ställas på 06:00 i morgon :(
Lite för tidigt för mig. Ska vara på sjukhuset klockan åtta för en ögonscreening (för sent att avbeställa tiden, plus att jag hoppas att dom ska se något då ögonen inte är helt okej)
Ska åka med en buss så jag kommer i god tid. Åker med någon buss tidigare i fall det skulle vara något strul som sist.
Så då ska jag gå hela förmiddagen och se ut som en alien med utvidgade pupiller som täcker hela irisen.

Men då när jag i morgon går upp tidigt så hoppas jag att jag kan somna tidigare också. Tror inte jag kan somna innan halv ett idag, brukar ligga ett tag innan jag blir trött och efter halv ett brukar vara tiden jag somnar.
Suck... Då blir det inte många timmars sömn. Men det räcker nog. Hjärnan hinner nog ominstallera sig och göra några uppdateringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela