growingbelly

Onyttigt mitt i veckan

Publicerad 2010-08-04 19:56:00 i Vecka 28

Tårtan blev godare än jag trodde. Själva kakan blev väldigt saftig och toppingen var god.
Finns en stor bit kvar till i morgon :)

Fick ett svar från BM att hon tyckte inte jag skulle oroa mig dom håller koll på alla värden, men var jag orolig kunde jag få en tid.
Ska in på måndag så jag tyckte inte jag behövde någon tidigare tid.

Men nu har jag funderat och jag vet inte om jag inte ska ta och ringa henne i morgon och få en tidigare tid.
Nu med täta urinträngningar och en svag oro för urinvägsinfektion. Jag har inte läst om det på nätet än, ska göra det ikväll. Har ingen aning om hur akut det är, kanske inget att oroa sig för eller så kanske det är farligt för bebben, inte vet jag, men det sistnämnda oroar mig.
Ska läsa runt lite. Kan jag inte släppa oron eller det verkar farligt så ringer jag BM i morgon bitti... Kanske ringer ändå för att höra vad hon säger.
Men jag hoppas verkligen att det bara är urinblåsan som har kommit i kläm. Jag har märkt att bebben gillar att ligga så långt ner i buken den kan komma, speciellt när jag ligger ner på rygg så ålar det runt där inne och en stor bula bildas under naveln. Givetvis är det förödande för min urinblåsa som då inom någon minut börjar skicka signaler om att den vill tömmas inom ett tag.

Nej nu ska jag leta information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela