growingbelly

Kön

Publicerad 2010-08-23 21:56:54 i Vecka 31

Äntligen vet vi vilket kön det blir!
Trodde inte hon skulle säga något då vissa absolut inte säger det, men hon frågade om vi båda ville veta, vilket vi ville och då tittade hon direkt mellan benen på bebben.
Det kom lite som en chock att verkligen se och veta vad det blir.
... Jag kan säga så här, jag hade fel med vilket kön det blev. Men det är ju 50/50 och båda är lika välkommna.
Så nu har jag några veckor på mig att ställa om mig och börja tänka på det andra namnet vi valt. Vi har ett namn till båda könen och nu ska jag börja tänka på det rätta. Namnet avslöjar jag inte än.
Men jag kan nu säga att den lilla bebben i magen är en flicka!
Så en liten tjej ska det komma i oktober :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela