growingbelly

Hunger

Publicerad 2010-08-11 11:07:32 i Vecka 29

Denna hunger och ständigt tänkande på mat... Vart kom den ifrån?
Fast än jag äter är jag fortfarande hungrig eller blir hungrig inom någon minut igen. Kanske är det för att
"mini" (det har nu blivit den inneboendes namn, kanske taskigt att kalla någon för det, speciellt när jag inte tror att bebben kommer att bli liten, men dom tyckte det på UL så därav namnet mini)
vill växa till sig och jag då laddar upp med mer. Men det är hela tiden?!
Har nyss ätit frukost och därefter hämtade jag direkt ett digestive kex jag knaprade i mig och magen vill ha mer.

Men jag kan inte följa mina hungerkänslor helt, att gå upp 1 kg i veckan är inte bra och inget jag vill.
Nu tänkte jag skriva en matlista (tänker på mat) och så funderar jag på om jag ska köpa någon frukt, tycker sällan det finns något fräscht på affären, eller så ska jag köpa knäckebröd och något gott pålägg... Får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela