growingbelly

Helheten är väldigt vacker

Publicerad 2010-08-06 12:07:49 i Urinvägsinfektion?

Så. Det blev en liten "fördröjning" på dagen kan man säga. Jag gick upp samlade upp det jag skulle i behållaren och så åkte vi iväg direkt till sjukhuset för att lämna provet.
Får se nu om det visar något tecken på onormal bakterieflora.
Sen åkte vi hemmåt och tog en ganska sen frukost. Lite omvänt kanske men jag äter helst inte precis innan jag ska iväg någonstans.
Men nu har jag frukosten i säkert förvar i magen, energinivån börjar sakta öka och jag känner mig redo för dagen.
Får se vad som händer idag. Har bara lite småsaker planerade.
Vädret är inte att klaga på (om man inte nu ska klaga på att det nästan är för soligt)

Jag har knappt varit ute på balkongen sedan vi flyttade in. Ställde ut lite krukor och satt bordet och stolarna på plats sen har jag inte varit ute där så mycket. Om vädret fortsätter att vara fint under dagen så kanske jag sätter mig ute en stund och kikar lite. Vi bor ganska högt upp nu och ser över många hustak ända ner till hamnen, lite vatten och långt bort en bred upphöjning med skog. En inte så fin sak man ser långt bort är skorstenarna från någon fabrik det puffar ur lite rök ur.
Men helheten är väldigt vacker.
Mycket att titta på.

Nu känns det som att sommaren snart är slut och det inte är så stor mening med att pyssla på balkongen, kanske gör jag någonting, annars så blir det balkongstök till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela