growingbelly

Fönsterputs

Publicerad 2010-08-22 22:55:24 i Vecka 31

Efter en sen middag fick jag en väldig energikick och efter en titt på fönstren som var extremt smutsiga och jag har gång på gång tänkt putsa dom men det har inte blivit av. Är inte heller så lockande att hänga ut genom fönstret flera våningar upp (jag nådde otroligt nog hela rutorna utan att hänga ut genom fönstret, fönstren är ganska höga. Men ibland är det bra att vara 178 lång). Men konstigt nog så ville jag göra rent fönstren. Så alla fönster i vardagsrummet och fönstren i köket gjorde jag rent. Klockan började bli rätt mycket sen och det mörknade på så fönstren i sovrummet tar jag i morgon.
Men nu är det rent och fint. I morgon ska fina gardiner sättas upp! Och dom nya stängerna vi köpte på jysk.

Tidig uppgång i morgon och ett tidigt ultraljud på sjukhuset. Får se om jag verkligen slutför fönsterputsningen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela