growingbelly

Ett sug efter surt

Publicerad 2010-08-14 21:35:10 i Vecka 29

Lördagkväll... Sista dagen i vecka 29. Känns så enormt att äntligen nå 30 veckor. Det var det jag hade som mål för flera veckor sedan att bara jag tar mig till vecka 30 så... Och nu är jag snart där. Det känns verkligen som att framtiden är ljus och att det kommer sluta bra.

Denna vecka har jag blivit lite ändrad i sinnet, jag är glad och ser ljust på saker men jag blir jätte lätt rörd och tårögd. Det kan komma när som helst av en tanke eller av vad någon säger.
Antar att det händer mycket i kroppen just nu.

En sak till som drabbade mig för första gången (...) i förrgår tror jag. Var att jag började skratta ganska rejält när vi var ute och gick och jag var verkligen tvungen att stanna och korsa benen, trodde verkligen att jag skulle kissa på mig.
Som tur är så har det inte hänt sedan dess. Är glad om jag slipper det framöver.

Lördagskväll... Ja lite onyttigt blir det ikväll, ska mumsa på en chokladbit.
Just det. Jag har fått ett nytt sug. Ett sug efter surt. Tänker ofta på citronglass som dom har på affären, har även haft den sjuka tanken av att köpa en citron och äta. Allt med citronsmak tänker jag på. Var detta kommer ifrån vet jag inte, det är verkligen inte mina normala tankebanor jag befinner mig i nu.
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela