growingbelly

Ett namn till varje kön

Publicerad 2010-08-09 09:31:55 i Vecka 29

Ja nu bär det av till sjukhuset för ultraljud och BM besök.
Lite smånervös som vanligt, men det ska bli kul att se bebben på skärmen igen. Ska försöka kika efter könet igen (tyckte jag såg könet sist, men jag ska kika igen) tyvärr är läkaren "noga" med att inte stanna vid dom delarna, men som sagt så sist är jag 99% säker på att det var könet jag såg.
Ska fråga honom om han inte kan säga könet, om inte så gör det inte så mycket då jag tror mig veta plus att kvinnan vi brukar ha och som vi ska träffa igen i graviditetsvecka 32-34 sa att hon efter vecka 20 något kunde säga könet, men så har vi inte träffat henne på så länge.
Men, men så länge det är en frisk krabat där inne så spelar det ingen roll vilket kön det blir. Men jag tror jag har rätt.
Men för säkerhetens skull så har vi två bra namn. Ett namn till varje kön.

Hos BM ska jag fråga lite om vätskebildning och min vikt. Jag är glad att min diabetes inte har reagerat på vare sig graviditeten eller viktuppgången men dom har mig under uppsikt i fall sockret skulle skena iväg.

Håller tummarna på att allt ser bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela