growingbelly

En lång tid kvar...

Publicerad 2010-08-20 20:01:21 i Vecka 30

Usch, det känns som att det är en extremt lång tid kvar. 10 veckor. 30 veckor har gått ganska fort men nu känns det väldigt segt och jobbigt. Kanske för att jag börjar längta väldigt mycket och verkligen tror nu att det kommer komma ett barn. Men jag tror också att tidens seghet beror till stor del på att jag inte känner mig som jag brukar i kroppen. Det som gör mig galen är trycket mot blåsan som får mig att knipa extremt för att jag är så rädd att en olycka ska hända. (bara det inte händer)
Men så där 2 månader till står jag ut. En väldigt unik liten person är under uppbyggnad i magen och bara ligger och växer till sig i väntan på livet. Så h*n får se till att hålla sig där inne i två månader till så vi slipper det där jobbiga med kuvös och en amning som är svår att få i gång, det slipper jag gärna.
Ett konstant tryck på blåsan kan jag glatt ta emot så länge h*n håller sig där inne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela