growingbelly

"Att ha hund"

Publicerad 2010-08-19 21:39:52 i Husdjur

Började läsa så smått i boken som jag köpte med tidningen. Efter så där tio minuter fick jag sluta läsa då jag upptäckte att jag var långt över halvvägs i boken. Dagen efter läste jag ut den.
Vilken besvikelse.
Väldigt lite text och bilder på varje sida, snacka om utfyllnad. Jag lärde mig ingenting nytt heller boken var väldigt
"på ytan" och han hade inga åsikter om någonting. Så allmängilltig och vågar verkligen inte stå för något.
Trodde mer på böckerna men jag kommer inte köpa restrerande böcker. En extremt tunn bok med bilder på varje sida och texter som "en försäkring är bra att ha" "att gå en kurs är både bra för dig och din hund" och inte mer fakta än så är inte värd 69:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela