growingbelly

Konstiga drömmar

Publicerad 2010-04-30 20:06:27 i Vecka 14


I flera veckor nu har jag haft konstiga och väldigt livliga drömmar vilket inte är likt mig. Jag har också drömt ett flertal gånger om att jag har en ganska nyfödd bebis och en sådan dröm hade jag senast natten till idag.
Det är så otäckt med drömmar ibland när dom känns så verkliga, men i drömmen så hade jag mitt barn (vet inte vilket kön det var) och höll det i famnen och så gjorde bebisen den klassiska rörelsen med handen mot munnen men jag halvlåg på sängen och var så trött så jag orkade inte gå upp och göra välling så jag funderade på om jag skulle ge den bröstet vilket jag tidigare aldrig gjort då jag var osäker på om jag hade någon mjölk men jag testade. Den lilla sög på som bara den och det var en väldigt udda känsla jag såg att det rann mjölk också och då kom en väldigt äcklig doft det luktade varm nästan på gränsen till sur mjölk. Det luktade väldigt äckligt.
Sedan vaknade jag och gick på toa.

Om jag tänker efter så var nog detta min första "lukt" dröm. "J" har sagt många gånger att han har luktdrömmar och försöker förklarat sina drömmar men jag var (helt ärligt) lite skeptisk till att man kan känna dofter i drömmar.
Men nu vet jag att man kan ha det.
Mycket märkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela